We werken bij Neview met dealers, je kunt als eindgebruiker (consument of bedrijf) dus niet zomaar bij ons bestellen. We accepteren ook niet iedereen als Neview dealer, we willen namelijk zeker weten dat je als Neview dealer jouw klanten het beste advies, een passende oplossing en goede support kunt bieden. Kennis van zaken en een passie voor techniek vinden we dus erg belangrijk. 



Dit krijg je als Neview dealer

  • Scherpe inkoopprijs op basis van je afname per jaar
  • Regelmatig extra aanbiedingen en thema-acties
  • Snelle technische support bij vragen of problemen
  • De nieuwste techniek snel en uit voorraad leverbaar
  • Toegang tot firmware- en software updates
  • Snelle en voordelige verzending binnen de hele Europese Unie (info)
  • Nederlandse reparatieafdeling voor snelle garantieafhandeling
  • Extra korting bij producten voor in de eigen winkel/showroom 

Dit verwachten we van je als dealer

Voordat je dealer kunt worden is het handig om te weten wat we van onze dealers verwachten:

- Branche gerelateerd

Als dealer van ons merk moet je een binding met de branch hebben. Je hoeft je niet specifiek op beveiligingsproducten te richten, maar we vinden wel dat je actief moet zijn binnen bijvoorbeeld de installatietechniek, beveiliging, of IT. Daarnaast moet ons product natuurlijk een logische aanvullen op je assortiment zijn. Als je bijvoorbeeld als banketbakker op zoek bent naar camera's kun je deze natuurlijk wel gewoon via een bestaande Neview dealer kopen, zelf dealer worden gaat dan helaas niet lukken.

- Gericht op verkoop

Je wordt dealer van Neview omdat je onze producten wilt gaan verkopen aan klanten. Dat kan bijvoorbeeld in een winkel, op afspraak, maar ook online in een webwinkel. Als je onze producten online gaat verkopen verwachten we wel van je dat je webwinkel meer is dan een dropshipping-shop waar je een productlijst hebt ingeladen. Je kunt geen dealer worden als je voor eigen gebruik een camerasysteem wilt aanschaffen.

- Goed advies en technische kennis

We vinden het heel belangrijk dat je je potentiële klanten kunt voorzien van een goed advies zonder dat je daarbij kijkt naar de financiele opbrengsten van bepaalde keuzes. Daarnaast vinden we het belangrijk dat onze dealers over voldoende technische kennis beschikken en bereid zijn die kennis aan te vullen als dat nodig is. We bedoelen daar niet mee dat je alle informatie en specificaties uit je hoofd moet kennen, maar je moet de technische specificaties van onze producten wel kunnen vinden en omzetten naar een duidelijke uitleg richting de eindgebruiker. Als je ergens niet uitkomt kunnen we je natuurlijk altijd helpen.

- Geen minimale afname

We verplichten je niet een minimale hoeveelheid af te nemen of voor een minimaal bedrag (per jaar of per keer) te bestellen. Natuurlijk kunnen we producten wel voor een scherpere prijs aanbieden als je er veel van afneemt, dat is immers interessanter voor ons beide.

- Minimaal 2 jaar garantie en 14 dagen bedenktijd

Consumenten hebben in Nederland meer rechten dan bedrijven, online hebben consumenten meer rechten dan bij een winkelverkoop. Toch vinden we het belangrijk dat eindgebruikers van onze producten weten waar ze aan toe zijn, daarom vinden we dat zij minimaal 2 jaar garantie moeten krijgen en de producten binnen ten minste 14 dagen mogen terugbrengen/terugsturen, ook als deze niet online gekocht worden. Natuurlijk krijg je als dealer van ons ook 24 maanden garantie en mag je producten bij ons binnen 30 dagen retour sturen.



Vul het dealer registratieformulier in